Üldised ostutingimused

1. Ostutingimuste ulatus

1.1 Ostu- ja privaatsustingimused kehtivad müüja, OÜ Verdeline (registrikood 14647946, info@verdeline.ee, telefon+372 7168029 , edaspidi Müüja), ja Klient (edaspidi Klient) vahel veebipoe aadressiga www.teekampaania.ee (edaspidi E-pood) vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Lisaks Ostu- ja privaatsustimgimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Müüja on õigustatud E-poe arengust tulenevalt ning E-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides Ostutingimusi ja hinnakirja muutma. Ostutingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest interneti leheküljel www.teekampaania.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne Ostutingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud Ostutingimusi, v.a kui seaduses või Ostutingimustes on ette nähtud teisiti.


2. Hinnad
2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Kliendi ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut.
2.3. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muutmist, siis kehtib Kliendile hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Ostukorv luuakse hetkel, kui Klient klikib lingile „Lisa ostukorvi“.
3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu saab muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida lingile „Soorita ost”. Klient suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.
3.3. Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada nõutavad andmed, nõustuda üld- ja tagasimakse tingimustega ning klikkida nupule „Soorita ost”.
3.4. Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.5 Tellimuste töötlemine ja nendega kontakteerumine toimub tavaliselt e-posti teel ja automatiseeritud tellimuste töötlemisel. Kliendi kohustus on tagada, et tema e-posti aadress, mille ta tellimuste töötlemiseks pakub, oleks täpne, et müüja saadetud e-kirju saaks sellele aadressile vastu võtta. Eriti rämpsposti filtrite kasutamisel on kliendi kohustus tagada, et kõik müüja või müüja poolt tellitud kolmandate isikute poolt e-kirjad, mis on tellimuste töötlemisega saadetud, on kätte toimetatud.
3.6 Klienditugi info@verdeline.ee töötab tööpäeviti kell 9-17. Klienditoe telefon on +372 7168029.


4. Maksetingimused.
4.1. Makse sooritamiseks tuleb valida tellimuse vormistamise leheküljel sobiv makseviis (kas pangalink, krediitkaart või arvega müük). Pärast tellimuse esitamist saadetakse makse aluseks olev arve Kliendile tellimuse kinnitusena ka elektronpostiga. Kleindil on soovitav enne arve tasumist kontrollida, et arves sisalduvad andmed vastavad Kliendi tellimuses sisalduvale soovile. Kui Klient valis makseviisiks pangalingiga tasumise, siis suunatakse ta pangalingi lehele pärast tellimuse esitamist.
4.2. Makseviisid:
4.2.1. Tasun pangalingiga: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank. 
4.2.2. Tasun krediitkaardiga: Visa, Master, Maestro.
4.3. Maksetingimused:
4.3.1. maksetingimus ettemaks – 100% arve järgi tasumisele kuuluvast summast tasutakse tellimuse vormistamisel.
4.4. Pangamaksete teostamine:
4.4.1. Pangamaksed teostatakse läbi Maksekeskus AS-i.
Maksekeskus AS, Niine 11, Tallinn 10414, Eesti
Reg. nr. 12268475, VAT nr. EE101536127.   


5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
5.1. Tellimuse vormistamisel saab valida sobiva kohaletoimetamisviisi:
5.1.1. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse Kliendi poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 3,50 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Klient teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 3 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Kliendile elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
5.1.2. Kleindil on võimalik oma pakile ise järele minna Laohotell TVC OÜ aadressil Punane 42, ladu 16. 


6. Kliendi õigused tellimustest taganemisel. Taganemisõigus
6.1 E-poes sõlmitud lepingutele kehtib 14 päevane taganemisõigus. 14-päevane tähtaeg algab alates tellimuse pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest Kliendi poolt.  . Kui Klient on otsustanud lepingust taganeda, tekib tal kohustus kaup Teenuse pakkujale tagastada.
6.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
6.3 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Kliendil 14 päeva jooksul alates toote üleandmisest esitada taganemisavaldus elektronposti aadressile info@verdeline.ee ja tagastada toode Müüjale vähemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest.
6.4 Taganemisel kannab Müüja Kliendile ostu ees tasutud summa Müüja poolt taganemisavalduses näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul alates taganemisteate saamisest, kuid mitte varem kui Müüja on tagastatud toote kätte saanud.  Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale.
6.5 Tagastamisega seonduvad kulud tasub Klient, v.a. välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud Kliendi tellimusele.    
6.6 Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta Müüja Ostutingimuste punktis 6.2 toodud tingimustele, siis raha ei tagastata ning tagastatud toode jääb Müüja juurde hoiule.

7. Müüja õigused tellimustest taganemisel. Taganemisõigus
7.1. Müüjal on õigus tellimusest taganeda kui:
7.1.1. Klient ei tasu arvet tähtaegselt;
7.1.2. Tellitud tooted on laost otsas.

8. Vastutus ja vääramatu jõud
8.1. Müüja vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
8.3. Müüja ei vastuta Kliendi e-poe teenuste kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.


9.   Muud tingimused
9.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
9.2. Ostu- ja privaatsustimgimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
9.3. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Palun kinnitage, et olete nõus Ostu- ja privaatsustingimustega”, kinnitab Klient, et on tutvunud Ostu- ja privaatsustimgimustega, neist aru saanud ja nõustunud.